воскресенье, 26 августа 2012 г.

Павло Маков! зашифровані роботи.

Сад для пані М.

"Моя творчість не ілюструє мого сприйняття. Це - швидше спроба зрозуміти це моє сприйняття."
Українсська абетка. Цифрова версія.

"Мистецтво та культура загалом - це імунна система соціуму, яка блокує "ракові клітини".
"У 90-х часто їздив за кордон. Мене постійно запитували: Павлику, а чому ти досі ТАМ?.. Але коли повертався додому, я розумів: якщо я й потрібен десь, то тільки тут. Не через те, що я аж такий патріот. А через те, що на Заході я нікому не потрібний, а тут я принаймні потрібен сам собі."

Доля. Доля.



"Мені не цікаве мистецтво, що реагує на конкретні політичні події".
"Саме художник вирішує, робить він цей свій твір заради грошей чи тому, чи тому що не може цього не зробити. Нічого поганому немає в тому, щоб продати те, що зроблене. Інша справа - свідомо робити те, що продається".


з циклу "Утопія".
"Актуальне мистецтво - те, яке зроблено чесно".
"Мені постійно закидають, що моє мистецтво сумне. Що я маю на це відповідати?"

З інтерв`ю газети "День". №149 - 150, четвер-п`ятниця, 23-24 серпня 2012.
Сайт художника: makov.com.ua/

Комментариев нет:

Отправить комментарий