четверг, 9 августа 2012 г.

Дивний світ наш.

 

Присвячую О.Б.
Чи проводили ви паралелі між збігом обставин і тим як вони впливають на ваше життя?
Іноді дивуєшся - як все пов’язано. Світ настільки дивно підказує нам подальший шлях. Тільки треба прислухатися і вловити його дихання, тільки треба правильно слідкувати за його підказками і тоді він буде вдячний тобі. Все таки вища сила хоче кожній людині добра, або точніше треба сказати, що кожна людина отримає все, на що заслуговує, все залежить від наших власних вкладів у життя, у всесвіт. Якщо жити з ідеями добра, постійно привносити його у навколишнє середовище, постійно намагатися творити диво, дивувати цим дивом, то рано чи пізно це диво повернеться до тебе, ніби бумеранг. І істина «Поступай з іншими так, як хочеш, щоб поступали з тобою» - вона правильна і глибока. Все повертається. І все десь уже вирішено, все нам підказується, нам залишається тільки правильно зробити свій вибір. Від нас залежить обрати тільки свій власний шлях. Система підказок, яка відбувалася протягом останнього місяця, показала мені мій шлях, яким я збираюся далі йти. Я щаслива, і я дивовижно вдячна, що ці знаки були для мене доступні. Я вдячна, що світ такий прекрасний і насичений поезією та світлом, тільки треба бачити це світло і вміти ним милуватися.


Софья Греч



Мир огромный, мир странный, загадочный,
Сквозь него столько тянется троп.
Сколько сил для познания надобно,
Путь найти свой единственный чтоб.

И стремятся все разною поступью -
Кто-то медленно, кто-то бегом,
В небо смотрят на звёзды, что россыпью,
Кто-то под ноги, кто-то кругом.

Одиноки, пусты, околдованны,
Круг за кругом бегут вновь и вновь.
Друг за друга цепляясь оковами,
Пока их не коснётся любовь.

А любви как настигнет дыхание,
Распахнутся глаза и душа.
На Земле где-то вспыхнет сияние...
И вокруг людям легче дышать.

Комментариев нет:

Отправить комментарий