четверг, 17 января 2013 г.

Українське кіно? Чи є таке?

Сьогодні переглянула фільм "Циганка Аза" (1987). П`єса Михайла Старицького, сценарій - Генадія Кохана та Ярослава Стельмаха, режисер - Генадій Кохан. Грає - Ляля Жемчужная (Аза), Ігор Крикунов (Василь), Елена Понамаренко (Галя) та інші. знімала Київська кіностудія ім. О. Довженка. Як можна говорити про те, що якісного кіно в Україні ніколи не було? Як же ж Параджановські "Тіні забутих предків", Іллєнківський "Білий птах з чороною ознакою" та інші хороші картини? В нас є всі можливості створювати якісний продукт. А що ми маємо? ТІльки розповідаємо, що все вмерло, а ще гірше, що нічого ніколи і не було. А як це сприймають люди, які творили це кіно, які досі живуть і працюють, і бачуть тіні замість українського кіно, попсові знущання, гамняні тв-муві, тупорилі кліпи з оголеними якимось співачками. Витратила купу часу, щоб знайти фільм "Циганка Аза" в нормальній якості в інтернеті, дивилася із знущальним російським перекладом, який дуже заважав. Мені соромно за сучасність, яка годує справжніх акторів купою телевізійного лайна і відсутністю гарного продукту. Всі по-тихеньку існують і лише згадують ті часи, коли вони дійсно грали великі ролі. Мені страшно, що особисто я не згадаю жодного серйозного фільму, знятого за часів моєї молодості. Чи згадувати рімейк на "Червоний капелюшок" із Веркою Сердючкою, жахливо!!!!!!!! В новорічні свята хотілося взірвати телевізор, через відсутність якісного продукту, і навіть просто через відсутність українського продукту. Де українська естрада? Виявляється лише на каналі ТВі грали українські музиканти, як відомо цей канал мало де транслюється. От і не побачила країна свого мистецтво. А для Чого? Іще мені образливо, що школа і навіть творчі учбові заклади не завжди розповідають саме про українське кіно, годуючи студентів будь-яким якісним продуктом, аби лише не своїм.
Ляля Жемчужная (Аза)

Ігор Крикунов (Василь) - засновник і директор Київського циганського музично-драматичного театру "Романс".

Я в очікуванні українського якісного кіно!!!! Я вірю, що воно скоро таки зявиться. Не якесь там "Оранджлав", а справжнє, із полички забутої якості. 

1 комментарий:

  1. привіт усім, я тут, щоб поділитися невеликим свідченням. Мене звати Ізабелла Ітан, мені 40 років, я вийшла заміж у 31, маю лише одну дитину і жила довго і щасливо. Після року подружньої поведінки мій чоловік став таким дивним, і я не дуже розумію, що відбувається, він збирається з дому до іншої жінки, я так люблю його, що ніколи не мрію його втратити, я намагаюся зробити все, щоб переконатися мій чоловік повертається до мене, але все без допомоги, плачучи і плачучи просячи допомоги, я говорила про це з його родиною, але відповіді не отримала. Тож моя найкраща подруга Анна Йоханссон пообіцяла мені допомогти. Вона розповіла мені про чоловіка на ім'я доктор Алаба, сказала мені, що він дуже великий чоловік і справжній чоловік, якому можна довіряти, і він не має нічого спільного з любовними проблемами, які він не може вирішити, і вона розповіла мені, як він допоміг незліченній кількості людей у відновленні їхніх стосунків. Я дійсно переконався, я швидко зв’язався з його електронною адресою dralaba3000@gmail.com або його WhatsApp/viber за цим номером +1(425) 477-2744. Я пояснюю йому всі свої проблеми, він сказав мені, що я не маю переживати, що всі мої проблеми будуть вирішені негайно. Він сказав мені, що робити, щоб повернути чоловіка, і я сказала це, він сказав, що через 3 дні мій чоловік повернеться і почне жебракувати, і це дійсно сталося, як він сказав, я була дуже здивована, це так неймовірно. Слава наших стосунків з Богом тепер дуже близька, і ми обоє живемо щасливо. Якщо ви зіткнулися з подібною проблемою, негайно зверніться до нього і вирішіть проблему раз і назавжди. Я теж живий свідок

    ОтветитьУдалить