суббота, 12 марта 2016 г.

Коротка мить життя...


Політ золотої мушки – коротка радість життя. Ми всі як один летимо на полум’я і згораємо. У прагненні щастя ми намагаємось любити, творити, поєднуватися, дружити і далі - безкінечний ланцюжок дієслів, які створюють наше буття. Фільм Івана Кравчишина «Політ золотої мушки» (2015 р.) можна критикувати і за несмак і т. п., але варто зауважити головне – цей фільм є, і знятий він якісно. Українське кіно на етапі свого відродження не досягає висот голлівудських спецефектів, чи європейських тем світового масштабу, але воно вже виходить на рівень національного, а це сміливий крок до перемог. Історія, яку розповідає дівчинка Микола (Софія Кравчишин), абсолютно українська (і навіть ще більш звужена – гуцульська), але історія розказана так, що може зацікавити світ. Звісно, тут одразу пригадується Е. Кустуріца зі своїми циганами та біднотою, своїм гумором та етнічним колоритом. Так, варто визнати, це кіно наближено до Кустуріци, а з іншої сторони тут розкривається наші проблеми і наші реалії.
Екранізація збірки оповідань Богдана Волошина «Бурачковицькі хроніки» планувалася ще у 90-ті, тоді режисер і автор активно працювали над
ідеєю фільму, але криза 90-х так і залишила фільм на рівні задуму. Як виявилося, нічого не буває намарно, у 2013 році робота відновилася.
Три частини фільму – «Гранда», «Полонез Швідерського», «Тестамент» - це три частини життя людини. Народження (дитинство), весілля (зрілість) і смерть. Звичайний будній одяг гуцулів і святкове українське народне вбрання, гуцульська говірка, краєвиди Карпат, місцевий
  божевільний, який вирив у селі метро, два куми загубили закопану в саду горілку, звізда, яка приїздить співати із самого Львова на якесь сільське весілля, смерть дзідзьо і його скажені сини, що сподіваються на спадок – все це не лише про гуцулів, це про нас усіх, варто лише трохи змінити колорит.
Життя настільки коротке, що треба встигнути задовольнити всі вищезгадані дієслова, треба встигнути пролетіти свій політ повноцінно. Тому раджу подивитися цей фільм і, відключившись від світових стандартів, зануритися у наше буття. А воно сьогодні саме таке як у фільмі, як сміх крізь сльози. Звісно, можна критикувати гру деяких професійних актор за перебільшення, а простий люд за недогравання, але в цілому фільм вийшов динамічний, лаконічний, цілеспрямований, гарно змонтований. Тут є і лірика, і гумор, і жаль, і скорбота – тут все повноцінно і різносторонньо.
Прикро тільки, що у великий прокат фільм так і не запустили. Ми змогли переглянути стрічку в маленькому кінотеатрику об 11.50. У маленькій залі було всього шестеро людей. Блін, дивись українське, воно того варте!

1 комментарий:

  1. Мені було боляче й розбите серце, коли сім місяців тому між мною та моїм чоловіком у моєму шлюбі сталася дуже велика проблема. настільки жахливий, що подав справу до суду на розлучення. він сказав, що більше ніколи не хоче залишатися зі мною і що більше не любить мене. Тож він зібрав речі з дому і змусив мене та моїх дітей пережити сильний біль. Я намагався всіма можливими способами повернути його, після довгих прохань, але безрезультатно. І він підтвердив, що прийняв рішення і більше ніколи не хоче мене бачити. Тож одного вечора, повертаючись з роботи, я зустрів свого старого друга, який шукав мого чоловіка. Тож я йому все пояснила, і він сказав мені, що єдиний спосіб повернути свого чоловіка — це відвідати чародійця, тому що він справді це теж зробив. Тому я ніколи не вірив у магію, але мені нічого не залишалося, як слідувати його пораді. Потім він дав мені адресу електронної пошти заклинателя, якого він відвідав. dralaba3000@gmail.com. Наступного ранку я надіслала електронного листа на адресу, яку він мені дав, і заклинатель запевнив мене, що я поверну свого чоловіка протягом наступних двох днів. Яке дивовижне твердження!! Я ніколи в це не повірив, тому він поговорив зі мною і сказав мені все, що я мав зробити. Потім я роблю їх без збільшення, тому наступні два дні, на диво, мій чоловік, який не дзвонив мені протягом останніх 7 місяців, дзвонив мені, щоб повідомити, що він повертається. Так дивно !! Тож він повернувся того ж дня, з великою любов’ю та радістю, і вибачився за свою помилку та біль, який він завдав мені та моїм дітям. Тоді з того дня наш зв’язок став міцнішим, ніж раніше, за допомогою чудового заклинателя. Тому я пораджу, якщо у вас виникнуть проблеми, зв’яжіться з доктором алаба на електронну адресу: dralaba3000@gmail.com або зв’яжіться з ним у WhatsApp та Viber за цим номером: +1(425) 477-2744.......

    ОтветитьУдалить